Pages

perjantaina, elokuuta 22, 2008

Oi, mikä yö!

Uusi T.Halonen look-a-like?
Ei, vaan..
Olli Hietalan hirveellä kiireellä piirtämämä karikatyyri minusta.
Minulla oli hoppu Poetry Slamin osakilpailuun.
Olin kyllä hankala mutta iloinen illan ensimmäinen asiakas.
Minusta tuntuu, että olen aina ollut Ollille hankala.
Itse tykkään kyllä tuosta kuvasta!


En etukäteen kertonutkaan juuri kenellekään, että olin menossa myös Poetry Slamin Oulun osakilpailuun. Lauuuran sentään kutsun henkiseksi tuekseni. Kiitos Laura! Linkin takaa löytyy juttua siitä miten kilpailussa kävi. Minä pääsin siis kuitenkinjatkoon ja saan taas lausua runojani viikon päästä lauantaina.

Sitten sinne Galleria Harmajan tilaisuuteen tulikin yllättävän paljon ihmisiä! Odotin noin 10 henkeä, mutta paikalla oli 30-50 kuulijaa. Yritän vieläkin toipua eilisestä. Jarkko-serkun puheet olivat loistavia, ja minä olen melkein tyytyväinen lausuntaani. Ihmiset kuitenkin antoivat positiivista palautetta. :)

Ehkäpä teemme joskus toistekin samanlaisen "keikan".

6 kommenttia:

Allyalias kirjoitti...

Mahtavaa! Onnitteluni jatkopaikasta. Mistäpä sen tietää, vaikka vanha molliskokin ehtisi kannustamaan blogiystävää finaalin hetkellä :)

HeidiR kirjoitti...

Kiitos, Ally!

Voi, että se olisikin hienoa nähdä mollanaama katsomossa! :D

Arvaapa olenko monesti ajanut sun talon ohi ja ajatellut, että mitä sulle kuuluu? No, kun yksi mun uusi kaveri asuu myös siellä alueella.

Mutta huomaatko, että en ole unohtanut vanhaa kuitenkaan? ;)

Anonyymi kirjoitti...

Etkä mitään minullekaan kertonut... No, enpä olisi paikanpäälle edes päässyt. Onnea kuitenkin hirveästi!

Ehkäpä yritän silloin lauantaina päästä katsomaan ja kuuntelemaan.

Jorma kirjoitti...

Onnittelut ja halaukset finaaliin päässeelle runottarelle!!!!!!!!!!

HeidiR kirjoitti...

Kiitos Marjaana ja Jorma! :D

Nähdäänkös tänään?

Anonyymi kirjoitti...

Minen pääse, kun veli on tosiaan tyttökaverinsa kanssa tulossa käymään... Yllättäen, juuri tänään. Mitenkäs muutenkaan.

Mutta toivotan oikein paljon onnea siulle! :) Hyvin se menee.

Sinä osaat ja sinä olet hyvä. Minä tiedän sen jo.