Pages

perjantaina, heinäkuuta 20, 2007

Nukkekoteja ja minitouhua

Oih, olisin halunnut tähän suloisen kuvan, mutta en löytänyt (enkä jaksanut itse ottaa).

Mistä on kyse?

Huomasin Blogilistalla, että siellä on tosi paljon nukkekoti- ja miniatyyriblogeja. Ne sisältävät runsaasti ihania kuvia pienistä näppärästi tehdyistä nukkekotitarvikkeista.

Minulla oli pienenä sellainen Lundbyn nukkekoti ja muutamia huonekaluja. Ei ollut valoja tai verhoja tai mitään hienoja. Sellaista peruskamaa. Tottakai haaveilin kaikesta hienosta ja selailin aina Anttilan kuvastoa. Siellä oli paljon Lundbyn huonekaluja.

Nyt harmittaa se, että nukkekoti tuli annettua tai myytyä pois, kun olin murrosikäinen. Nyt olisin lahjoittanut sen lapsilleni!

Minun sisälläni elää vieläkin pieni nukkekotityttö, koska minusta on kiehtovaa seurata nukkekotiblogeja! Tämä on uusin villitykseni blogimaailmassa.

Tässä muutamia makupaloja tuosta tarjonnasta.

Nora on tehnyt taidokkaita valaisimia.

Anita on tehnyt söpön puutarhavajan.

Sannukka on ahertanut romanttisen kylpyhuoneen.

Kirsillä on niin paljon hyviä kuvia, etten osaa valita suosikkia. Valitkaa täältä itse!

Varoitus! Tähän jää näköjään koukkuun. Kohta olen tietenkin hakemassa itsell.. eikun tytöille nukkekotia ja tarvikkeita.

Ps. minulla on jonossa muutama pokkari- ja viihdekirja-arvostelu. Pitäisi päästä vain kirjoittamaan ne rauhassa.

Ei kommentteja: